Rotační vrtání
Carl Hamm - Argos - Malá samohybná vrtací souprava
Vrtná souprava s širokou možností vrtání / vzorkování / testování půdy
- Vibrační vrtání okénkovými jádrovkami
- Vrtání padacím závažím s ochranným pažením jádra-PPL systémem
- Vzorkování podzemních vod metodou ztracených hrotů
- Rotační vrtání plnoprofilové – šnekový vrták
- Rotační vrtání asfalt / beton
- Dynamická penetrační zkouška
Snadná a rychlá změna konfigurace dle požadovaného typu vrtání
Integrované hydraulické vytahovací zařízení vyvine sílu až 15 t
Dálkové ovládání vrtné soupravy
Modulární nastavení rozchodu / šířky pásů pro transport a vrtné práce
Výkonný motor
Integrované odkládací prostory pro vrtné nástroje, vrtáky a příslušenství
Lafeta vrtné soupravy je nastavitelná ve všech osách
Ilustrační video na našem YOUTUBE
První realný projekt zákazníka s vrtnou soupravou na našem YOUTUBE
Hydraulická vrtná souprava s rotační hlavou na pásovém podvozku
Plně hydraulická vrtná souprava s rotační hlavou namontovaná na pásovém podvozku typu Messeresi
Souprava je uzpůsobena pro provádění prací v oblasti inženýrské geologie
Rozměry vrtné soupravy - šířka 1,12 m a délka 2 m
Celková váha bez nářadí je přibližně 1,5 t
Výroba je tvořena na zakázku přesně podle specifikace zákazníka
technická specifikace |
||
Hmotnost | 1,5 t | |
Délka věže | 1,5 m | |
Rám soupravy | Svařovaná konstrukce z ocelových uzavřených profilů se čtyřmi hydraulickými podpěrami, které jsou osazené samostatnými hydraulickými zámky. Součástí rámu je konzola vrtné věže s hydraulickým válcem pro zvedání věže | |
Podvozek | Pásový podvozek Messeresi | |
Pohonný motor | Dieselmotor Perkins 103.10. Max. výkon 19,5 HP | |
Hydraulický okruh | Dvojité hydraulické čerpadlo, Q= 2 x 28lt, 170 bar | |
Vrtná věž | Hydraulicky stavěná vrtná věž ocelové konstrukce rámového typu, osazena vozíkem vrtné hlavy. | |
Vrtná hlava | Pro požadovanou technologii je nutné použít dvě vrtné hlavy, t.j, jednak pro vrtání na sucho vrtnou hlavu o Mk cca 2.500 Nm při otáčkách cca 100 ot/min a rychloobrátkovou hlavu pro vrtání diamantem | |
Vozík vrtné hlavy | Vozík vrtné hlavy je na věži veden pomocí kluzáků a směrových kladek. Odklápění vrtné hlavy a odsun vozíku je mechanický. Posun vozíku po věži je zajištěn hydraulickým válcem. |
ADBS - Hydraulická vrtná souprava na automobilovém podvozku
Plně hydraulická vrtná souprava s hydraulickou rotační hlavou
Vhodná pro provádění geologicko–průzkumných prací
Stabilní svařovaná konstrukce z ocelových silnostěnných uzavřených profilů, čtyři hydraulické podpěry se samostatnými zámky
Hydraulicky stavěná vrtná věž ocelové konstrukce krabicového typu s vozíkem vrtné hlavy
Hmotnost cca 16 t
Výroba je tvořena na zakázku přesně podle specifikace zákazníka
technická specifikace |
||
Hmotnost | 16 t | |
Délka s věží | 10 m | |
Výška | 3,8 m | |
Rám soupravy | Ocelové silnostěné profily, čtyři hydraulické podpěry pro stabiliazci | |
Automobil | Mercedes – Benz ATECO 1522 AK | |
Pohonná jednotka (2 varianty) | Pohon hydraulických čerpadel z motoru auta nebo samostatný dieselmotor DEUTZ (86 kW) | |
Hydraulický okruh (otevřený s tlakem do 208 bar) | Rám, nádrž (400 l oleje), chladič, filtry hydraulického oleje, pístové čerpadlo, dvojité zubové čerpadlo, hyd. rozvaděře a ventily CASAPA, spojovací prvky a hadice ERMETO | |
Vrtná věž | Nosnost v koruně 200 Kn, nosnost na háku 100 Kn, přítlak 60 Kn, tah 136 Kn | |
Vrtná hlava | Průchod vřetenem 120 mm, kroutící moment dyn.12000 Nm, kroutící moment st. 14500 Nm, otáčky 0-450 ot/min | |
Výplachové vodní čerpadlo | NB 50 |